Nonniin! Olen siis saanut myös junjou romantican päätökseen ja Durararassa katsoin kuutos jaksonkin (meinasin tosin nukahtaa kesken) . Kaverini onneksi sanoi että Drrr!! paranee loppua kohti, joten ehkä jaksan motivoitua katselemaan enemmänkin :) 

kävimme luokan kanssa katsomassa Ahaa-teatterin otellopelin, älkää menkö katsomaan vapaaehtoisesti, minulla ainakin sai hirveän vitutuksen päälle. Oli myös jotenkin todella pilkkaavan oloinen nuorisoa kohtaan.

Hevosmessuilla tuli tottakai käytyä, Ostelin paljon kaiken näköistä: satulahuovan, harjakassin, nahkaöljyä, kumilenkkejä, juoksutusliinan, hevosen nameja ja karvapehmikkeen. Minua hieman harmitti kun ypäjän "kojulla" ei ollut mitään tiedotteita oppilaaksi haluaville. Olen siis tosiaan päättänyt, että menen yhdistettyyn lukioon ja ammattikouluun ypäjälle ja opiskelen kengittäjäksi. Olisin halunnut tietää esim. keskiarvo vaatimuksia yms... 

Minulla on siis "vuokrahevonen" nimeltä Zivago. Ziva on ex-ravuri, ärsyttävä, kenkkuileva hevonen joka ajaa minut hulluksi. Zivagolla ihan ok ratsukoulutus, pysähdykset, peruutukset, laukat, pohkeenväistö jne... mutta ei siitä oikein korkeammalle sitten olekkaan.

emmin%20puhelin%20kuvat%202013%20talvi-k